Regulamin konkursu na Prelegentkę Konferencji „Nowa Ja w Budownictwie”
§ 1. Postanowienia ogólne
- Konkurs jest organizowany pod nazwą „Konkurs na Prelegentkę Konferencji Nowa Ja w Budownictwie”
i dalej zwany „Konkursem”. - Organizatorem Konkursu jest „Nowa Ja Anna Żmuda” z siedzibą w Bydgoszczy (85-075)
przy ul. Ignacego Paderewskiego 32/4; NIP: 5591964027, REGON: 526959333,
e-mail: info@nowajawbudownictwie.pl,
zwana dalej „Organizatorem”. - Konkurs jest dwuetapowy i dotyczy wyłonienia Prelegentek III edycji Konferencji
„Nowa Ja w Budownictwie”, zwanej dalej „Konferencją”. - Tematem przewodnim III edycji Konferencji jest: „Nowa produktywność. Budownictwo, które działa mądrzej”.
- Tematyka konferencji, zgodna z tematem przewodnim, skupiona jest wokół 4 bloków tematycznych: Technologia, Dobrostan i zdrowie, Efektywność, Relacje.
- Regulamin określa zasady uczestnictwa, przebieg Konkursu oraz prawa i obowiązki jego Uczestniczek.
§ 2. Warunki uczestnictwa w Konkursie
- Uczestniczką Konkursu może być każda pełnoletnia kobieta, która zgłasza chęć wystąpienia jako
Prelegentka podczas III edycji Konferencji „Nowa Ja w Budownictwie”. - Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących warunków: a) zapoznanie z regulaminem Konkursu, b) przygotowanie konspektu prezentacji o objętości do 2000 znaków, c)przygotowanie nagrania wideo o długości maksymalnie 2 minuty, w którym Uczestniczka przedstawi siebie oraz temat, o którym chce mówić na Konferencji, d) temat prelekcji musi wpisywać się w temat przewodni Konferencji i bloki tematyczne określone w § 1 pkt. 4-5. e) przesłanie pliku z konspektem oraz linku do nagrania na adres: info@nowajawbudownictwie.pl w terminie wskazanym w §4.
§ 3. Przebieg Konkursu
- Konkurs składa się z dwóch etapów: Etap I: Ocena przesłanych przez Uczestniczki konspektów prezentacji oraz materiałów wideo. Etap II: Spotkania online z wybranymi Uczestniczkami, podczas których Komisja oceni spełnienie kryteriów z § 3 pkt 3.
- Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu czuwa Komisja Konkursowa w składzie:
- Anna Żmuda,
- Agata Chorzempa,
- Anita Kubanek.
- Kryteriami wyboru Prelegentek są:
- oryginalność oraz jakość pomysłu,
- sposób prezentacji i komunikacji,
- dopasowanie do tematyki Konferencji,
- dopasowanie do wybranego przez Uczestniczkę bloku tematycznego.
§ 4. Terminy
- Termin nadsyłania zgłoszeń: 1–14 grudnia 2025 r.
- Weryfikacja zgłoszeń oraz spotkania online z wybranymi Uczestniczkami: 15–31 grudnia 2025 r.
- Ogłoszenie listy Prelegentek: 8 stycznia 2026 r.
§ 5. Obowiązki wybranych Prelegentek
- Każda osoba wybrana do grona Prelegentek zobowiązana jest do przygotowania prezentacji zgodnie z tematyką zgłoszoną podczas Konkursu.
- Prelegentka zobowiązuje się również do przygotowania podsumowania swojej prezentacji, które zostanie zamieszczone w ebooku dla uczestniczek Konferencji.
- Termin i forma przekazania materiałów zostaną ustalone przez Organizatora i podane wybranym Prelegentkom po ogłoszeniu wyników.
§ 6. Dane osobowe
- Uczestniczki Konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu
organizacji i przeprowadzenia Konkursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Administratorem danych osobowych jest Organizator.
- Dane Uczestniczek będą wykorzystywane wyłącznie na potrzeby Konkursu oraz komunikacji
związanej z jego organizacją.
§ 7. Postanowienia końcowe
- Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad Konkursu, postanowień Regulaminu i interpretacji
rozstrzyga Organizator. - Przystępując do Konkursu Uczestniczka akceptuje niniejszy Regulamin.
- Wzięcie udziału w Konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie danych
osobowych Uczestniczki zgodnie z przepisami Ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. - Organizator może także czasowo zawiesić realizację Konkursu lub w dowolnym czasie zdecydować
o zakończeniu Konkursu. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania Konkursu z powodów od niego niezależnych. - Uczestniczka może zostać wykluczona z Konkursu w przypadku naruszenia niniejszego Regulaminu
lub działania, które zdaniem Organizatora godzi w markę Konferencji lub Organizatora.
